Lehed

05 november 2014

Biominerata puhastusvahendid


Alles see oli, kui kirjutasin veidi kodukeemiast (siin) ja olin nii elevil Biominerata-nimelisest firmast. Mis sest, et tol hetkel veel ühtegi nende toodet reaalselt kasutanud polnud – elevus oli puhtalt sellest, et selline kodumaine looduslikke puhastusvahendeid tootev firma üldse olemas on. Praeguseks olen omadega nii kaugele jõudnud, et Biominerata tellimus on tehtud, stardikomplekt on käes ja ka esimene suurpuhastus möödas!

Kui suure ootusärevusega Biominerata pakki avasin, vaatas vastu sealt ka väike üllatus. Kaasas oli armas paberist meisterdatud liblikas, millele kirjutatud tänusõnad tellimise eest. Ka meeldis kiri, mis kaasa pandud oli. See tänas taaskord tellimise eest, kuid andis ka mõned näpunäited koristamiseks ja andis veel lisainformatsiooni Biominerata toodete kohta.



Millised tooted Biominerata stardikomplekti kuuluvad?
Sinna kuuluvad kõik nende olemasolevad tooted ehk siis nõudepesuvahend, WC-poti puhastusvahend, klaasipuhastusvahend, vannitoapuhastusvahend ning ka üldpuhastusvahend.
Nõudepesuvahendit olen ise nüüd igapäevaselt kasutanud, teisi tooteid olen praeguseks ühe korra suurpuhastuse ajal proovinud. Kasutasin kõiki vahendeid just sellistes kohtades, milleks need olid ette nähtud. Üldpuhastusvahendit kasutasin põrandapesuks ja ka pindade puhastamiseks tolmust.



Millised on minu muljed?
Mina olen rahul. Kuigi olin juba enne nende toodete proovimist nendest vaimustuses, siis julgen öelda, et minu vaimustus ei ole vaibunud. Kõik soovitud kohad on puhtaks saanud ja see ju nende puhastusvahendite eesmärk ongi. Ka endal oli mõnusam tunne, sest nüüd ei pidanud vannituba jms kummikinnastega küürima – paljaste kätega on ju palju mugavam, vähemalt mulle meeldib rohkem.

Ainus negatiivne asi, mis mul öelda on – WC-poti puhastusvahendi kasutamine jättis omapärase lõhna õhku, mis jäi sinna mõneks ajaks ja mis ei tundunud minu jaoks just kõige meeldivam. Õnneks see lõhn kadus ära.

Kas Biominerata tooted on oma hinda väärt?
Ma arvan küll, et on. Siin on päris mitu aspekti, mille peale mõelda. Paljude jaoks on nende toodete ostuargumendiks ilmselt just see looduslikum koostis ja tervislikum kodukeskkond – eks ka see ole kõrgemat hinda väärt.
Ma mõtlen lisaks ka faktile, et tegu on Eesti firmaga ja see läheb korda. Mulle meeldib, kui Eestisse tuleb taolisi tootjaid ja ma soovin, et neil läheks hästi. Ilmselt pole ma ainus.
Pealegi, kui ma mõtlen sellele, kui vähe neid vahendeid ikkagi kulub… Ma kujutan ette, et nii vannitoapuhastusvahend, klaasipuhastusvahend kui ka üldpuhastusvahend kestavad minu puhul ikka väga kaua aega, WC-poti  puhastusvahendit kulub vast rohkem ja kõige rohkem kulub ilmselgetel põhjustel nõudepesuvahendit.



Kas soovitan Biominerata tooteid proovida?
Igatahes!
Eks näis, kuidas minu kogemused Biominerata toodetega edaspidi on, kuid usun, et minu näol said nad endale küll ustava kliendi juurde.
Kui tekkis huvi, uuri lähemalt nende koduleheküljelt: Biominerata

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar