Lehed

05 detsember 2014

Härra Kartul

Kas oled kuulnud midagi Härra Kartulist? Sattusin ise sellele Facebooki lehele mõnda aega tagasi juhuslikult peale ja mulle seal täitsa meeldis. Lehekülg promob kartulit ja kartulisöömist ning seda üsna omapärasel moel. Nende Facebooki lehekülje stiil on nooruslik ja kohati isegi raju!

Nii nende Facebooki lehel kui ka päris koduleheküljel on võimalik leida kartulite kohta igasuguseid fakte alates sortidest ja kasvatamisest kuni toiteväärtuseni, kuid mis minu silmis kõige toredam – seal pakutakse ka igasuguseid erinevaid retsepte.

Ise ma suur kartulifänn pole olnud. No eks muidugi on kartulid vähemal või suuremal määral minu toidulauale kuulunud, kuid erilise vaimustusega ühegi kartuliroa maitsmist oodanud pole. Võib-olla ongi asi selles, et olen kartuleid siiani tarvitanud vaid suhteliselt igavalt – keedetult, praetult või tavalisel moel ahjus küpsetatult.

Tundub, et nüüd võivad aga ka kartuliroad mind rõõmsaks teha, sest vähemalt plaan on kartulitoitudesse veidi vaheldust tuua ja seda just nimelt näiteks Härra Kartuli abiga.

Algus on tehtud! Üks päev proovisin teha Hasselbacki kartuleid, neid oli väga lihtne teha, kuid olid maitsvad ja mõnusad. Eriti meeldis mulle muidugi nende välimus.





Samast leheküljest inspireerituna valmistasin üks päev ka porgandi-brokoli-kartulivormi munaga. Seda seal retseptides otseselt küll polnud, kuid see leht on lihtsalt pannud mind mõtlema, et mõneks ajaks keedukartulist aitab!




Vaata ise järele, võib-olla leiad ka Sina midagi huvipakkuvat!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar