Lehed

20 jaanuar 2015

Ilusad snäkid!

Minu puhul on tavaline, et kui külalised tulevad õhtul külla või plaanis on näiteks filmiõhtu, siis ei ole ma teab mis palju ja teab mida erilist vaaritama hakanud – maitsvad snäkid on minu silmis alati parim valik. Mugavad valmistada ning sama mugav ka serveerida!

Siiski, tavaliselt olen ma üsna laisk ega näe vaeva sättimise ega kaunistamisega. Köögiviljad, puuviljad ja juustud ning muu taoline saavad küll tükkideks lõigatud ja taldrikule serveeritud, kuid sellega ka asi piirdub.

Mõnda aega tagasi ühe sündmuse puhul nägin aga veidi rohkem vaeva ja tegelikult üsna väikese ajakuluga nägi snäkilaud välja mitte ainult maitsev, vaid ka efektne. Selge see – ka see siin pole midagi ahhetama panevat, kuid siiski on silmale päris ilus vaadata.

Ürituse jaoks said ostetud ka hõbedased serveerimisalused. Siiani oli kogu aeg probleem olnud, et polnud piisavalt palju või piisavalt suuri aluseid, kuhu mida iganes peale panna. Nüüd on ka see mure lahendatud!




Kellel on ka endal häid nippe, kuidas kiiresti ja lihtsalt snäkke laual serveerida, võite lahkelt jagada. Olen ise selles valdkonnas justkui kogu Interneti läbi tuhninud ja sealt ka üht-teist kõrva taha pannud, kuid häid nõuandeid pole kunagi liiga palju!

1 kommentaar:

  1. Paprikad dipikausiks on ülihea mõte, panin kohe enda ideesalve! :) Snäkid on parim osa õhtust! Mina hindan söögilauda snäkivaliku üle :P Näiteks juurikad (kurk, porgand, lillkapsas) + küüslaugudip on täielik must have! :D Küpsetatud ürdileivakesed on kaa väga head!

    VastaKustuta