Lehed

14 oktoober 2014

Fotopostitus: tooršokolaad

Seekord pikka juttu ei tee, täna on rõhk hoopis piltidel! 
Siit võib leida erinevad etapid tooršokolaadi tegemisest. Kui see kõik on Sinu jaoks midagi uut, siis tooršokolaadist ja selle kodus tegemisest olen korra juba kirjutanud, vaata SIIT.

Kui eelmises postituses mainisin ära, et paljud tooršokolaadifännid rikastavad oma šokolaade ka erinevate nn supertoitudega, siis tänasel šokolaaditeol kasutasin ka mina nii goji marju kui klorella-pulbrit.

Vahepeal olen muidugi korduvalt šokolaadi teinud ja katsetanud, ka olen endale päris šokolaaditahvli vormi ostnud ja olen sellega päris rahul!


RETSEPT
50 g kakaovõid
45 g kakaopulbrit
2 tl mett
veidi goji marju
veidi klorellapulbrit (umbes 1-2 tl)











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar