Lehed

30 märts 2015

Pirni-hallitusjuustu suupisted

Mõtlesin jagada üht viimase aja avastust, millest ma jällegi mitmeid kordi kuulnud olin, kuid ise järele proovinud ei olnud. Tegu siis väga lihtsate (ja odavate) suupistetega, mis maitsevad taevalikult! Ilmselt nii mõnedki teist on neid juba maitsnud ja ka teha proovinud, kuid kes pole, siis soovitan tungivalt!

Kuigi nende pirni-hallitusjuustu suupistete tegemine on lihtsamast lihtsam, siis tegelikult ka nende jaoks on jällegi Internetis step-by-step õpetus olemas, näiteks SIIN.

Vaja lähebki tegelikult siis ainult paari asja – lehttaigent, pirne ja sinihallitusjuustu. Ideaalis võiks olla ka veidike pruuni suhkrut, see annab tegelikult palju juurde.

Ja kuidas neid suupisteid siis teha? Lehttaignast on vaja lõigata ruudukesed, panna sinna peale esmalt pirniviil, siis juustutükike, peale raputada veidike pruuni suhkrut ning siis panna veidikeseks (ca 10 min, 200 kraadi) ahju küpsema.

Ise tegin just üks päev neid suupisteid esimest korda, kui külalised tulid ning julgen öelda, et need olid kõigi lemmikud! Olen kindel, et teen neid ka edaspidi, sest kogu see kooslus on lihtsalt nii hea – odavus, lihtsus ja samas suur maitsenauding.

PS! Miks ma rõhutasin siin mitu korda odavust? Ligi kolme plaaditäie tegemiseks kulus mul vaid 1 pakk (500g) lehttaigent, 1 väike pakk (100g) hallitusjuustu ning paar-kolm pirni.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar