Lehed

22 oktoober 2014

Sante loodustooted

Kunagi kirjutasin veidi erinevatest looduslikest kehahooldus- ja kosmeetikatoodetest siin. Kuigi olen suur eestimaiste asjade fänn, siis vahepeal pole ma ühtegi uut eesti brändi ära jõudnud proovida, küll aga tegin juba mõnda aega tagasi Looduskosmeetika e-poest tellimuse Sante toodetele, mis mulle silma olid jäänud. 

Need tooted ootasid omajagu aega riiulil, et vanad asjad kasutatud saaks, kuid nüüd olen kõiki asju kas või natukene proovida saanud.

Miks otsustasin just Sante toodete kasuks? 
Need tooted tundusid mulle miskipärast sümpaatsed, mu kõhutunne soovitas mul neid proovida. Need tundusid piisavalt mõistliku koostisega ja samas ka väga normaalse hinnaga.

Meestele mõeldud šampoon/dušigeel on mõnusalt mehise lõhnaga ja täidab oma eesmärki, ka meeldib mulle selle maskuliinne disain.

Kui päris aus olla, siis šampooni ja palsamit olen hetkel vaid mõned korrad kasutanud, kuid need tundusid küll head olevat. Kuigi loodustoodete puhul on veidi naljakas just eelkõige lõhna esile tõsta, siis seda ma siiski teen – see šampoon on küll nii mõnusa värskendava apelsinilõhnaga!



Hambapastaga on kogemus positiivne. Alguses oli maitse veidi võõras – ei olnud seda tavalist õhetust suus, mida enamik hambapastasid tekitavad. See maitse ei olnud aga mitte mingil moel halb, lihtsalt veidi teistmoodi. 
Ainus pettumus hambapastaga seoses oli see, et olles tellinud selle Looduskosmeetika e-poest, avastasin peagi pärast selle ostmist, et Vanalinna ökopoest oleksin selle veidi soodsamalt saanud!



Kõige skeptilisem olin Sante ripsmetušši ostes, sest hinnangud ja arvamused, mida Internetist leida võisin, olid tõepoolest seinast seina. Mõnele ikka sobis ka, kuid paljud inimesed olid öelnud midagi a’la stiilis, et nende elu õige kehvem ost või siis seda ei soovitaks ka vaenlasele… 

Ma ei tea, kuidas ma selle julguse lõpuks kokku võtsin ja selle ikkagi endale ära tellisin, aga mina küll pettunud ei ole! Vastupidi, olen sellega rahul ja mulle meeldib see rohkem kui minu esimene looduslikumat sorti Couleur Carameli ripsmetušš. 

Tulemusega olen mõlema puhul rahul olnud, kuid praegune ei lähe nii kergesti laiali, samas eemaldada on seda lihtsam, boonusena on Sante oma ka omajagu soodsama hinnaga. Mulle sobib!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar