Lehed

05 veebruar 2015

Maitsev kodune pähklimüsli!

Hiljuti tuli jälle soov hommikusöökidesse vaheldust tuua ja tekkiski mõte üle pika aja jälle ise müslit teha. Tegin päris rikkaliku pähklimüsli, mis tuli väga-väga mõnus ja maitsev. Tegin kõike tunde järgi nii, nagu ikka tavaliselt olen teinud, kuid kaalusin kogused igaks juhuks ära, et saaksin ka retsepti jagada.


Mida vaja läheb?

Helbeid 200g (Ise kasutasin 8-viljahelbeid, need on mu lemmikud!)
Mett 50g
Kookoshelbeid 50g
Erinevaid pähkleid 105 g (Ise kasutasin india pähkleid, sarapuupähkleid ja mandleid kõiki 25g ning pekaanipähkleid ja kreeka pähkleid mõlemaid 15g)

Lisasin veel ka 6 g kakaopulbrit ja tunde järgi raputasin veidi hulka ka kaneeli.



Kuidas teha?

Sulata mesi, vala helveste peale ja sega hoolikalt. Pane segu ahju (200 kraadi, 10-15 min), et saada veidi krõbe müsli. Jälgi hoolega, et miski kõrbema ei läheks - tasub olla juures ja aeg-ajalt ka segada, et saada täpselt selline krõbedus ja värvus, nagu soovid. Mul on endal olnud kunagi juhuseid, kus pööran korra selja ja müsli ongi tumepruun ja peaaegu kõrbenud. Kui helveste ja mee segu on paraja värvi ja krõbedusega, võta segu ahjust välja ning lisa sinna muud komponendid.

Ongi valmis!




2 kommentaari:

  1. Mina teen kaa müsli ise, no ei taha poest osta enam. Ja enda tehtud müsli on lihtsalt imeline! Poemüslid on minu jaoks alati liiga suhkrused või vastupidi, maitsetud, tihti ka nii kuivad, koosnedes ainult helvestest aga lubatud sokolaadi või puuvilju pole praktiliselt üldse. Home made on üle prahi :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nõustun täielikult :) Põhiline ongi just see, et nii saab valida, mida ja mis vahekorras sisse panna. Näiteks ma ise pole just eriti suur rosinate fänn ja poes müüdavates müslides on enamikes ikka päris palju rosinaid. Ja no pähklimüsli võib teinekord tõesti olla vaid selline, milles on veitsa maapähleid :D

      Kustuta